سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزش -فیلم و.....


ساعت 2:29 عصر سه شنبه 86/11/16

فیلم های متعلق به ژانر گانگستری جزء محبوبترین فیلم های مدرن می باشند و برخی از بهترین کارگردان های زنده دنیا شاهکارهایی از این ژانر خلق کرده اند.
در انتخاب فیلم های برتر گانگستری بر روی اینترنت فیلم شماره یک پدرخوانده بوده است.اما این فیلم را می توان به همه ژانرها نسبت داد.
این لیست شامل 20 فیلم برتر گانگستری می باشد.امیدوارم این مطلب نیز مورد توجه قرار گرفته و مفید واقع شود.
منتظر نظرات ارزشمند شما دوستان و مشارکتتان می باشم.

 

20. Road to Perdition



Mike Sullivan به عنوان آدم کش حرفه ای برای رئیس خود John Rooney کار می کند.سالیوان رونی را همانند پدری برای خویش می پندارد.پس از انکه پسر سالیوان شاهد قتلی است که توسط وی انجام می شود، تلاش می کند که زندگی پسر خود را نجات داده و انتقام خود را نیز از کسانی که وی را بازی داده اند بگیرد. Jude Law در این فیلم نقش آدم کشی را بازی می کند که برای کشتن سالیوان انتخاب شده است.




19. Donnie Brasco

این فیلم که بر اساس داستانی واقعی است،افسر FBI را نشان می دهد به نام Joe Pistone ،که در میان مافیا نیویورک نفوذ کرده است.
پیستون(که با نام Donnie Brasco فعالیت می کند) که رفتاری دوستانه با Lefty Ruggiero دارد ،به جمع گروهی از مافیا به سرکردگی Sonny Black وارد می شود. Ruggiero و پیستون در هنگام جمع اوری پول از روسا تبدیل به دوستانی صمیمیمی شوند.این گروه به تدریج گسترش یافته و قدرتمند می شود تا جاییکه Black خود یک "رئیس"می شود. و البته در طول زمان پیستون نیز به جمع آوری مدرک مشغول می باشد.
به تدریج افزایش اعمال خلاف گروه و مشکلات خانوادگی برای پیستون غیرقابل تحمل می شود و از طرفی سازمان به وجود یک جاسوس مشکوک شده است.اما دوراهی سخت تصمیم گیری زمانی است که وی می داند اگر از گروه کناره گیری کند، Ruggiero به جای وی تنبیه می شود.





18. Miller’s Crossing

شاهکاری که می توان آن را تقلیدی از همه فیلم های گانگستری دانست. Tom Reagan ضد قهرمان کم حرف این داستان ضد اخلاقی است که از طرفی می توان وی را نگاهی به اخلاقیات در دستگاه های زیر زمینی آمریکا در دهه30 دانست. دو گروه خلاف کار برای کنترل شهری با هم می جنگند که پلیس آن تنها مهره هایی منفعل می باشند و ورشکست کردن دوره ای اماکن سرو مشروب قاچاق تنها راهی است که گروه تبهکاران می توانند بر یکدیگر غلبه کنند.
طنز سیاه و خشونت زیاد چنان بر پرده نمایش داده می شود که ما از خود می پرسیم "آیا تام،معاون یکی از روسای باند ها واقعا قلبی در سینه دارد؟"



17. The Untouchables

در دهه 20 شیکاگو پراست از قضات فاسد.در اقدام علیه جنایات آل کاپون ،مامور اداره خزانه ،الیوت نس(Eliot Ness ) دو مامور پلیس را انتخاب می کند تا به وی و همکار حسابدارش کمک کنند. یکی از آنها نیروی تازوه واردی است که تیر اندازی زبر دست است و دیگری پلیسی وظیفه شناس.
همه 4 نفر آماده مبارزه با کاپون و امپراطوری وی می باشند؛اما مسئله این است که اسلحه تنها راه به دام انداختن آنها نیست.










16. The Departed

در جنوب بوستون،پلیس ایالت در صدد مبارزه با جنایت های گروهی تبهکار ایرلندی-آمریکایی می باشد.مامور جوانی به نام Billy Costigan انتخاب می شود تا به اتحادیه تبهکاران که توسط فرانک کاستلو رهبری می شود،نفوذ کند.در حالی که بیلیی به سرعت اعتماد کاستلو را جلب می کند،Colin Sullivan،جنایکار جوان و سرسختی که به عنوان خبرچین گروه تبهکاران به درون نیروی پلیس نفوذ کرده است،به مقامی بالا در واحد تجسس ویژه دست پیدا می کند.
هر دو جوان که به شدت درگیر زندگی دوم خود شده اند،به سرعت اطلاعات درباره برنامه ،عملیات و برنامه های متقابل گروهی که در آن نفوذه کرده اند می پردازند.اما هنگامی که رئیس تبهکاران و نیروی پلیس متوجه می شوند جاسوسی در میان آنهاست،بیلی و کالین در معرض خطر پیدا و دستگیر شدن قرار می گیرند.بنابرین هرکدام از آنها می کوشند هویت دیگری را برملا کنند تا زندگی خود را نجات دهند.




¤ نویسنده: ایمان روهنده

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
3
:: بازدید دیروز ::
10
:: کل بازدیدها ::
14221

:: درباره من ::

ورزش -فیلم و.....

ایمان روهنده
از درون سکوت از درون شب از دور دست لالایی به گوش می رسد روح ات را تسلیم کرده ای قلبت کامل نیست چرا که عشق آن را ترک کرد در تاریکی فرو رفت در حالیکه داغ شرم قابیل را بر خود داشت

:: لینک به وبلاگ ::

ورزش -فیلم و.....

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

باتن . براد پیت . بنجامین . فیلم خواننده . هالیوود . کیت بلانشت . کیت وینسلت .

:: آرشیو ::

بهار 1387
زمستان 1386

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::