سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزش -فیلم و.....


ساعت 11:9 صبح دوشنبه 87/2/2

رتبه‌بندی که در پیش رو دارید براساس ارزیابی منتقدان یا عملکرد در گیشه نیست; بلکه نتیجه جست‌وجوی واقعی بیش از 42 میلیون کاربر سایت IMDB است :

می تونید رتبه بندی رو در ادامه ی مطلب ببینید......

25) آل پاچینو (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): این پیشکسوت فعال که همیشه در نقش‌هایش غوطه‌ور می‌شود، سال گذشته در قالب یک کازینودار بانفوذ و مکار با نام ویلی بَنک در سیزده یار اوشن (آخرین قسمت سه‌گانه سودربرگ که بیش از حد انتظارمان خوب بود) ایفای نقش کرد. هرچند این نقش برای او چندان دندان‌گیر نبود ولی با قدرت در کنار دنی اوشن و گروهش ظاهر شد.
24) ریچل مک‌آدامز (رتبه سال گذشته: دوازدهم): چرا مک‌آدامز؟ او به رغم پشت سر گذاشتن دومین سال غیبتش، به‌خاطر جدایی از نامزد دیرینه‌اش رایان گاسلینگ، در انظار عمومی باقی ماند. او در حال حاضر مشغول بازی در فیلم همسر یک مسافر زمان در برابر اریک بانا است که امسال به نمایش در خواهد آمد.
23) ویل اسمیت (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): این سوپراستار فوق‌العاده محبوب (و دوست جدید تام کروز) در پی نامزدی اسکار سال گذشته‌اش برای بازی در فیلم به‌دنبال شادمانی، با یک موفقیت بسیار عظیم با عنوان من افسانه هستم به سینماها بازگشته است. این فیلم در سه هفته به رقم فروشی نزدیک به 200 میلیون دلار دست یافت.
22) اما واتسن (رتبه سال گذشته: شانزدهم): هرمیون گِرِینجرِ انتقامجو در فصل تابستان با فیلم هری پاتر و فرق? ققنوس بازگشت ولی دچار چنان توفان حواشی شد که گفت احتمالا دیگر در این مجموعه بازی نخواهد کرد (نگران نباشید، بازی می‌کند).
21) نیکلاس کیج (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): کیج بعد از چند فیلم ناموفق در گیشه با حضور در روح‌سوار که اقتباسی از یک کتاب مصور بود، موفقیتی حیرت‌انگیز را تجربه کرد و سپس در گنجینه ملی: کتاب اسرار درگیر ماجراهای بیشتری شد و به تمام معنا خودی نشان داد.
20)‌ ونسا آن هاجنز (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): یکی از نقش‌های مکمل موزیکال دبیرستانی 2 را ایفا کرد که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تلویزیونی سال گذشته بود. دلیل حضور او در این فهرست حواشی بسیار بحث‌انگیزش است (!) که سرانجام از شر آنها رها شد.
19) ناتالی پورتمن (رتبه سال گذشته: دهم): پورتمن سال گذشته چندان جلب توجه نکرد اما در فیلم شب‌های بلوبری من بازی کرد که نمایش افتتاحیه جشنواره کن بود. در فیلم خانوادگی فروشگاه عجایب آقای مگوریوم در کنار داستین هافمن ایفای نقش کرد؛ و در فیلم کوتاه و تماشایی هتل شوالیه که پرولوگ کوتاهی بر دارجیلینگ با مسوولیت محدود بود، بازی کرد.
18) کاترین هیگل (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): این ستاره نوظهور و محبوبِ سال با کمدی بسیار موفق بارداری ناگهان از تلویزیون به سینما راه یافت و به قول معروف ره صد ساله را یک شبه پیمود. در ضمن او به‌خاطر حضورش در اثر تلویزیونی بسیار موفق آناتومی گری یک جایزه امی دریافت کرد.
17) دانیل رادکلیف (رتبه سال گذشته: بیست‌و‌دوم): پسرک جادوگر مجموعه هری پاتر با فیلم تیره‌ و تار و مهیج هری پاتر و فرقه ققنوس تجربیات جدیدی را پشت سر گذاشت و به بلوغ رسید. در عین حال رادکلیف با ایفای نقش در فیلم پسران دسامبر و نسخه انگلیسی نمایش Equus از قلمرو جادوگرها خارج شد. این نمایش بزودی در برادوی نیز اجرا خواهد شد.
16) بروس ویلیس (رتبه سال گذشته: بیست‌و‌سوم): اگرچه کارش را با تریلر ملا‌ل‌آور غریب? بی‌نقص آغاز کرد ولی این ستاره به تمام‌معنا جان‌سخت با فیلم آزاد باش یا جان سخت یک موفقیت بزرگ تابستانی را تجربه کرد و در ادامه نقشی را در فیلم سیاره وحشت ساخته رابرت رودریگز ایفا کرد.
15) کایرا نایتلی (رتبه سال گذشته: ششم): تابستان را با قسمت پایانی سه‌گان? گور وربینسکی یعنی دزدان دریایی کارائیب: پایان دنیا سپری کرد ولی در پایان سال همه جا حرف او بود و بازی عالی و تحسین‌انگیزش در اقتباس ادبی با عنوان غرامت.
14) جرارد باتلر (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): «این .... اسپارتا .... است!»؛ با این حرف‌ها و شخصیت وحشی‌اش در قالب شاه لئونیداس در فیلم سیصد بود که ناگهان ستاره شد و جایگاه جدیدترین و (عضلانی‌ترین) قهرمان اکشن هالیوود را اشغال کرد.
13) اسکارلت جوهانسن (رتبه سال گذشته: پنجم): این بازیگر خوش‌چهره در سال 2007 تنها در یک فیلم (کمدی ناموفق خاطرات دایه) بازی کرد که به لطف طرفداران، در ادامه موفقیت‌هایش قرار گرفت. موفقیت‌های او هم‌چنان ادامه دارد چون وودی آلن بازهم او را برای کمدی جدیدش برگزیده است: ویکی کریستینا بارسلونا.
12)‌ جسیکا بیل (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): 2007 سالی بود که این ستاره تلویزیونی پاره وقت بدل به یک ستاره سینمایی تمام وقت شد. بازی او در فیلم حالا شما را چاک و لری اعلام می‌کنم و نامزدی‌اش با جاستین تیمبِرلِیک بیش از هرچیز دیگری او را در کانون توجه قرار داد.
11) لئوناردو دی‌کاپریو (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): او باید ممنون حضور پررنگ‌اش در مراسم اسکار سال گذشته باشد (از سویی رفتگان اسکار بهترین فیلم را برد و از سوی دیگر الماس خونین نامزدی اسکار بازیگر مرد را برایش به ارمغان آورد). این سوپراستار بر بالای موج سال 2007 مانند یک موج‌سوار حرفه‌ای عمل کرد.
10) تام کروز (رتبه سال گذشته: هشتم): با فیلم خاصی قدرت‌نمایی نکرد ولی ازدواجش با کتی هولمز، بازی در پروژه بحث‌انگیز جدیدش با عنوان والکیری، نقش مکمل‌اش در شیرها برای بره‌ها و دوستی با دیوید بکهام و ویل اسمیت، او را به اندازه کافی در تیترهای خبری جای داد.
9) مت دیمن (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): یکی از بازیگران اصلی رفتگان بود که جایزه اسکار بهترین فیلم را برد. قدرت ستارگی‌اش را در اختیار فیلم سیزده یار اوشن قرار داد و یک‌بار دیگر با اولتیماتوم بورن جان تازه‌ای به ژانر اکشن بخشید.
8) لیندزی لوهن (رتبه سال گذشته: هفتم): او باید ممنون ستاره پاپی باشد که باعث شد جایزه Train Wreck سال را نگیرد. او سال گذشته را با قانون جرجیا و می‌دونم کی مرا کشت آغاز کرد ولی تحت‌الشعاع برخی حواشی بود.
7)‌ زَک اِفرِن (رتبه سال گذشته: نوزدهم): او حضور در چنین جایگاه رویایی را در این سن‌وسال مدیون حضورش در فیلم تلویزیونی موزیکال دبیرستانی 2 و هم‌چنین ایفای نقش در موزیکال کمدی موفق اسپری مو است.
6) جسیکا آلبا (سال گذشته: رتبه سوم): این ستاره خوش‌آتی? دوست‌داشتنی بعد از دو سال دوری با دو فیلم بر پرده نقره‌ای حاضر شد: چهار شگفت‌انگیز: طغیان موج‌سوار نقره‌ای و موفق باشی چاک. البته نامزدی و بارداری‌اش در پایان سال 2007 نیز از موضوع‌های خبرساز پیرامون او بود.
5)‌ آنجلینا جولی (رتبه سال گذشته: دوم): او با وجود زندگی خصوصی‌اش (که بسیار مورد علاقه عکاسان پاپاراتزی است) و کارهای بشردوستانه، از پرده نقره‌ای روی‌گردان نبوده و در درام یک قلب بزرگ و فیلم اکشن سه‌بعدی بیوولف نقش‌هایی را ایفا کرده است.
4) کریستین بیل (رتبه سال گذشته: سیزدهم): با این‌که فیلم شوالیه تاریکی او تا ژوئیه سال 2008 به نمایش در نخواهد آمد ولی طرفدارانش دست خالی نخواهند ماند و می‌توانند در سه فیلم سپیده‌دم رهایی، آن‌جا نیستم و قطار 3:10 به یوما به تماشای بازی‌های قوی و تماشایی او بنشینند.
3) هِیدِن پانه‌تیئر (رتبه سال گذشته: در این فهرست نبود): سردسته تشویق‌گران را نجات بده، دنیا را نجات بده، NBC را نجات بده ... کاربران Imdb سال گذشته شیفته و مجذوب سریال جدید و بسیار موفق قهرمان‌ها بوده‌اند، مخصوصا قهرمان جوان و فناناپذیرش.
2) برد پیت (رتبه سال گذشته: چهارم): رویایی‌ترین پدر هالیوود در کنار آنجلینا جولی هم‌چنان خبرساز بود. او دوباره به دارودسته اوشن‌ در سیزده یار اوشن محلق شد و نقشی را در فیلم مستقل ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل ایفا کرد.
1) جانی دپ (رتبه سال گذشته: اول): بله، این چهارمین سالی است که جانی دپ در صدر این فهرست قرار دارد و محبوب‌ترین چهره است. جانی دپ رتبه امسال را باید ممنون دو نقش بزرگ و متفاوتش باشد؛ او در دزدان دریایی کارائیب: در پایان دنیا هم‌چنان در نقش کاپیتان جک گنجشکه نابکار، جذاب بود و سرانجام این سه‌گانه بسیار موفق را به اتمام رساند (فکر می‌کنیم). او در موزیکال جدید تیم برتن با عنوان سوئینی تاد: سلمانی خبیث خیابان فلیت نیز ایفای نقش کرده که تا حالا سومین نامزدی اسکار را برایش به ارمغان آورده است. دیگه چه خبر؟ به تازگی اعلام شده که او نقش جان دیلینگر را در جدیدترین فیلم مایکل مان با عنوان دشمنان مردم ایفا خواهد کرد. کریستین بیل از دیگر بازیگران این فیلم است که احتمالا برای سال آینده (2009) به نمایش در خواهد آمد.


¤ نویسنده: ایمان روهنده

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5
:: بازدید دیروز ::
10
:: کل بازدیدها ::
14223

:: درباره من ::

ورزش -فیلم و.....

ایمان روهنده
از درون سکوت از درون شب از دور دست لالایی به گوش می رسد روح ات را تسلیم کرده ای قلبت کامل نیست چرا که عشق آن را ترک کرد در تاریکی فرو رفت در حالیکه داغ شرم قابیل را بر خود داشت

:: لینک به وبلاگ ::

ورزش -فیلم و.....

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

باتن . براد پیت . بنجامین . فیلم خواننده . هالیوود . کیت بلانشت . کیت وینسلت .

:: آرشیو ::

بهار 1387
زمستان 1386

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::